środa, 4 października 2017

Mus gruszkowo-dyniowy



 

Mus można przełożyć do wyparzonych słoiczków i zapasteryzować, aby móc cieszyć się jego smakiem późną jesienią czy zimą. To idealna propozycja również dla naszych najmłodszych domowników, czy też osób na dietach. 

 Ten oraz inne przepisy znajdziecie w najnowszym wydaniu
Magazynu AROMAT.

 

Mus gruszkowo-dyniowy

0,75 kg soczystych gruszek


1 duże kwaśne jabłko


Ok 1 kg dyni piżmowej  


Sok z 1 cytryny


ok 300-500 ml wody- plus ewentualnie do podlania, gdyby mus bardzo szybko odparował


szczypta kardamonu  i imbiru do smaku



Opcjonalnie miód do smaku

 Drobno pokrojoną dynię, przekładamy do garnka, podlewam wodą i gotujemy ok 3-5 minut. Po tym czasie dodajemy gruszki i sok  Całość chwilę prażymy i przyprawiamy według smaku sokiem i przyprawami. Całość blendujemy. W razie potrzeby podlewamy wodą, tak aby otrzymać pożądaną konsystencję-mój mus, był dosyć gęsty. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena