piątek, 13 października 2017

Batoniki energetyczne z ziarnami i orzechami




Lubicie zdrowe słodycze, jeśli tak koniecznie zróbcie takie. Przyznaję, że chyba trochę źle ustawiłam je do światła bo na żywo były ciut ciemniejsze. 


Batoniki energetyczne z ziarnami i orzechami

Po ½ szklanki:

słonecznika

Dyni

Orzechów ziemnych

Sezamu

Siemienia lnianego

Po 1/3 szklanki drobno posiekanych orzechów włoskich
nerkowca

Owoców goji

 1 łyżka miodu

1 szklanka namoczonych w ciepłej wodzie daktyli zblendowanych na puree.
Podane składniki przekładamy do naczynia. Całość formujemy na jednolitą masę. Dzielimy na mniejsze porcje i formujemy okrągłe ciasteczka albo podłużne batoniki. Odstawiamy do lodówki na ok. 1- 2 godziny.

1 komentarz:

  1. Anonimowy13:25

    This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me.

    Many thanks!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena