sobota, 28 października 2017

Ciasteczka czekoladowe z masłem orzechowym



 

W taką pogodę jak dziś, idealnie sprawdzi się przepis na szybkie ciasteczka z masłem orzechowym. Z takiego pomysłu, na pewno ucieszą się też najmłodsi w rodzinie. 


 Ten oraz inne przepisy znajdziecie w najnowszym wydaniu
Magazynu AROMAT.


Ciasteczka czekoladowe z masłem orzechowym


1 duże jajo

250 gramów masła (opcjonalnie margaryny)

3/4 szklanki krupczatki

2  szklanki mąki pszennej

1/3 szklanki cukru

3 łyżki ciemnego kakao

3 łyżki masła orzechowego

1 łyżka rumu

do przybrania:

czekoladowe groszki


Masło  ucieramy wraz z cukrem na puch. Następnie dodajemy jajko, później stopniowo mąki, kakao, masło orzechowe, alkohol  i miksujemy. Ciasto powinno wyjść plastyczne ale nie za mocno zbite.
Odstawiamy na ok. 40- minut do lodówki. Formujemy z niego kulki wielkości dużego  orzecha włoskiego lekko spłaszczamy i dekorujemy groszkami Wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni i pieczemy ok 12 minut. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena