środa, 25 maja 2016

Pikantna zupa w klimatach meksykańskich

Dziś mam dla Was pomysł na pyszną, pożywną i rozgrzewającą zupkę.


Składniki:
0,5 kg mięsa wołowo-wieprzowego
1 buteka ok. 700 ml passaty pomidorowej
ok. 250-500  ml bulionu warzywnego
1 łyżka oliwy
1/2 puszki kukurydzy
3/4 puszki czerwonej fasoli
1 szalotka
2 ząbki czosnku
sól i pieprz do smaku
świeża kolendra 
zioła ulubione do smaku
papryczki chili-u mnie 2 sztuki
papryka ostra w proszku
1 torebka ryżu pełnoziarnistego
garść startego żółtego sera moze być parmezan

Na  patelni szklimy na oleju szalotkę i czosnek. Następnie dodajemy mięso i całość dusimy na wolnym ogniu- ok 1-1,5godziny. Gdy mięso będzie miękkie dodajemy pomidory oraz przyprawiamy do smaku ziołami jak i solą i pieprzem i podlewamy bulionem albo wodą. 
Ryż gotujemy w lekko osolonym wrzątku. 

Gotową zupę mieszamy z warzywami, rozlewamy do miseczek i podajemy z ryżem i serem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena