sobota, 14 maja 2016

Koktajl truskawkowy z błonnikiem witalnym




Ostatnio pewnie zauważyliście, że na blogu królują soki i koktajle, ale po prostu robię ich całe mnóstwo, poza tym z moją królewną nie zawsze jak mam szaleć w kuchni a zwłaszcza robić zdjęcia, bo uwielbia mi pomagać:).
 Dziś mam dla was koktajl z truskawkami wzbogacony błonnikiem witalnym, polecam go przede wszystkim osobom, mającym problemy z pracą jelit,z zaparciami czy też walczący z kilogramami. 

 Koktajl truskawkowy z błonnikiem witalnym


300 ml jogurt naturalny/kefir

1 banan

garść truskawek

błonnik witalny 1 łyżka

Truskawki płuczemy i osuszamy. Banana obieramy ze skórki i miksujemy na gładką masę z truskawkami i i jogurtem. Do zmiksowanego koktajlu dodajemy błonnik witalny.Całość dokładnie mieszamy i odstawiamy na około 15-30 minut, aby błonnik napęczniał. Przelewamy do szklanek i ...na zdrowie.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena