piątek, 6 maja 2016

Koktajl kefirowy z bananem

 Dziś mam dla Was coś, co jest świetną alternatywą dla kupnych słodkich jogurtów. Nie ma tu też dodatkowych cukrów poza tym z banana i ewentualnie z miodu jeśli uznacie że koktajl jest za mało słodki. 
Przyznam, że  kiedyś nie przepadałam za kefirem, teraz sięgam po niego z coraz większą przyjemnością- warunek jeden- musi być zmiksowany z jakimiś owocami.


Koktajl kefirowy z  bananem

 

1 banan

250 ml kefiru

*ok 1/3 łyżeczki miodu

Banana obieramy ze skórki i miksujemy na gładką masę.Następnie dodajemy kefir i całość dokładnie mieszamy.Dodatek miodu nie jest konieczny, można z niego zrezygnować, zwłaszcza wtedy, gdy wybierzemy dojrzałe banany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena