czwartek, 5 maja 2016

Czekoladowy pudding ryżowy



Dzisiejszym wpisem myślę, że uszczęśliwię niejednego łasucha. Moja córka gdy ja ustawiałam sobie pucharki do zdjęcia, ona ukradkiem wzięłam się za podjadanie- przyznam, że słodko wyglądała.I tak z dwóch zrobił się jeden:)




 Czekoladowy pudding ryżowy

1/2 szklanki białego ryżu np. do risotto albo jaśminowego
0,3l mleczka kokosowego
0/2 l mleka 3,2%
60 g gorzkiej czekolady
1 łyżeczka masła/oleju kokosowego
dodatkowo:
banan
 1 pasek  gorzkiej czekolady

Mleka wlewamy do rondelka z grubym dnem i dodajemy przepłukany ryż i gotujemy do miękkości i zgęstnienia. Pod koniec gotowania-gdy ryż będzie już miękki, dodajemy czekoladę oraz masło i dokładnie i energicznie mieszamy. Jeśli pudding wyjdzie zbyt gęsty dodajmy trochę mleka. Gotowy deser można zmiksować na gładką masę, ale nie jest to konieczne a czasem po prostu jest to niemożliwe, gdy małe rączki już atakują obiekt:) Gotowy deser przekładamy do pucharków i dekorujemy owocami i startą czekoladą.






2 komentarze:

  1. Świetny pudding :) Mniam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo.oj było mniam:) A jakie buźki czekoladowe.

      Usuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena