niedziela, 13 grudnia 2015

Warsztaty z kurczakiem kukurydzianym Drosed


W listopadzie miałam okazję uczestniczyć w kilku spotkaniach połączonych z warsztatami kulinarnymi. Jednym z nich, które bardzo miło wspominam, były warsztaty które odbyły się Warszawie w Cook Up Studio, a spotkanie było  zatytułowane  "Poznajmy się, jestem kukurydziany

Ten tajemniczy kukurydziany, to oczywiście kurczak, firmy Drosed . Spotkanie rozpoczęło, się od przedstawienia produktu, na którym mieliśmy później pracować.  



Dowiedzieliśmy się, że kurczak kukurydziany hodowany jest  wyłącznie na obszarze mazowieckich wsi, w starannie wyselekcjonowanych kurnikach i mają dostęp do naturalnego środowiska, a przez to również do zwiększonej aktywność ruchowej. Kurczaki te, karmione paszą wolną od GMO (chociaż osobiście uważam, że taka już nie istnieje, ale mam nadzieję, że się mylę), na bazie polskiej kukurydzy z dodatkiem innych zbóż, dzięki czemu ten konkretny rodzaj kurczaka, wyróżnia się złocistą i barwą skóry jak i mięsa, zupełnie innego smaku mięsa, który po prostu jest bardziej słodki od tradycyjnego kurczaka. 

Warsztaty odbyły się pod okiem przesympatycznego Sebastiana Olmy, szefa kuchni Zielony Niedźwiedź w Warszawie i jednocześnie zwycięzcy drugiej edycji Top Chef.


W międzyczasie gdy na gazie "pyrkał" rosół  Sebastian, pokazał nam jak podzielić kurczaka i dzielił się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem. Następnie, pod jego okiem, podzieleni na mniejsze grupy przygotowaliśmy potrawy  z wykorzystaniem kurczaka kukurydzianego.
Dania były naprawdę bardzo dobre a rosół, bardzo, bardzo aromatyczny (brakowało w nim tylko domowego makaronu i już byłoby jak u mamy).

 



Na zakończenie i osłodę podano nam jeszcze najlepszy sernik jaki dotąd jadłam...mmm poezja.


Jeszcze raz dziękuję za możliwość uczestniczenia w warsztatach i sposobności na spotkanie znajomych blogerów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena