czwartek, 19 grudnia 2013

Sałatka z porem, groszkiem i jajkami

Święta już naprawdę blisko- z czego niezmiernie się cieszę:) Jeśli szukacie pomysłu na sałatki to dziś mam dla  was przepis, na sałatkę którą robi się ją błyskawicznie. Jeśli ktoś nie jada mięsa, zamiast szynki może użyć  np. wędzonego łososia. Jeśli macie dostęp do jaj przepiórczych to polecam zamiast kurzych- wspaniale wyglądają w sałatkach.


Sałatka z porem, groszkiem i jajkami





1 por


3 jaja ugotowane na twardo


3-4 łyżki majonezu


5-6 plastrów szynki


5 łyżek groszku zielonego


8 małych ogóreczków/pikli


½ kwaśnego  jabłka

odrobina chrzanu wmieszana do majonezu.


4 plastry sera żółtego


 Pora kroimy wzdłuż a następnie szatkujemy. Przestudzone jaja kroimy na ćwiartki. Jabłka, ser i połowę szynki kroimy w kosteczkę. Groszek odsączamy z zalewy. Wszystkie składniki układamy porcjami (najpierw połowa pora- część majonezu- ser, jabłka, szynka, pozostała część majonezu a następnie ćwiartki jaj i groszek.
Z pozostałej części szynki tworzymy maleńkie różyczki w które wkładamy jak najmniejsze pikle. Układamy na sałatce. Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena