sobota, 20 stycznia 2018

Ciasteczka guziczki- pomysł na prezent dla babci



Jeśli macie w rodzinie pasjonatki szycia, takie ciasteczka będą stanowiły  doskonały pomysł na prezent. To doskonały pomysł na słodki upominek np. dla babci, z okazji zbliżającego się święta. 

Przepis na te słodkości znajdziecie również w najnowszym numerze Magazynu Aromat.




Ciasteczka guziczki

2 żółtka duże
80 gramów cukru pudru
220 gramów mąki pszennej
40 gramów kakao gorzkiego
230 gramów masła
½ łyżeczki pasty  z wanilii
1 łyżeczka kawy mielonej
Z podanych składników wyrabiamy szybko gładkie ciasto i odstawiam na ok. 60 minut do lodówki. Po tym czasie ciasto rozwałkowujemy na grubość ok.  4 mm i wykrawaczką wycinamy kółeczka. Do wykonania dziurek użyłam słomki. Ciasteczka pieczemy w temperaturze ok 180 stopni Celsjusza, przez ok. 5-7 minut


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena