poniedziałek, 4 września 2017

Sok buraczkowy z ogórkiem i jabłkiem



 

Moja miłość do soków i koktajli robionych w domowym zaciszu nie słabnie a wręcz przeciwnie, robię ich jeszcze więcej. Dzisiejsza propozycja, to ogromna porcja witamin, przeciwutleniaczy. Śmiało, pijcie na zdrowie!


Ten przepis możecie również odnaleźć  w najnowszym wydaniu  Magazynu Aromat


 

 

 

Sok buraczkowy z ogórkiem i jabłkiem

1 duży burak ćwikłowy z botwinką

1 soczyste jabłko

½ cytryny

1 duży ogórek szklarniowy

3 marchwie

kawałek selera

Oczyszczone i podzielone na mniejsze cząstki warzywa i owoce przepuszczamy kolejno przez wyciskarkę/sokowirówkę. Sok doskonale smakuje delikatnie schłodzony. Z pozostałości można stworzyć ciekawe nadzienie np. do postnych gołąbków. 

Do soku można dodać jakiś superfoods- np. błonnik witalny, ostropest itp.

2 komentarze:

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena