czwartek, 21 września 2017

Magazyn Aromat- jesienne wydanie już na Was czeka!

https://issuu.com/magazynaromat/docs/aromat_jesie___2017_bebc79a52a2166

Kochani czytelnicy. W imieniu moim i moich koleżanek, oraz osób współpracujących, zapraszamy Was do zapoznania się z najnowszym wydaniem Magazynu AROMAT jaki współtworzymy z lubelską blogosferą kulinarną. 
Będzie nam miło jeśli zechcecie udostępniać go dalej, odwiedzicie nasze blogi i zostaniecie z nami na dłużej. 

W tym numerze przygotowaliśmy dla Was wiele inspirujących przepisów: m.in. na potrawy z wykorzystaniem skarbów naszej jesieni- a więc dyni, cukinii, orzechów, gruszki czy śliwki. 
Ja wzięłam na 'tapetę" właśnie gruszki i orzechy:)

Zdjęcie okładki wykonała Olga  z bloga Cooking&Goodlooking. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena