poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Sok grejpfrutowo-warzywny





 Dziś mam dla Was kolejną porcję soku. Bardzo orzeźwiający, nieco wytrawny ale o przyjemnym smaku i aromacie. Doskonale oczyszcza nasz organizm. Możecie z powodzeniem stosować go na poście warzywno-owocowym dr. Dąbrowskiej, a w trakcie zdrowego żywienia możecie dodatkowo sięgnąć po jakiś superfoods- np. młody jęczmień, ostropest, chia, moringę itp.

Ten przepis możecie również odnaleźć  w najnowszym wydaniu  Magazynu Aromat

Sok grejpfrutowo- warzywny

1 jabłko

½ grejpfruta

1 mały ogórek szklarniowy

1 duży pomidor

½ pietruszki

Oczyszczone i podzielone na mniejsze cząstki warzywa i owoce przekładamy kolejno do wyciskarki/sokowirówki. Sok doskonale smakuje delikatnie schłodzony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena