czwartek, 10 sierpnia 2017

Sok marchwiowo- ogórkowy z jabłkiem i selerem



Dziś mam dla Was kolejny zdrowy, i pyszny sok. To idealny sposób na dostarczenie sobie odpowiedniej porcji witamin. Tą propozycję, możecie z powodzeniem wykorzystać, przy tworzeniu posiłków na poście dr. Dąbrowskiej ( pomińcie tylko sproszkowany jęczmień)

 

Sok marchwiowo-ogórkowy z jabłkiem i selerem

 1duże, soczyste jabłko

1 pietruszka

1/4 małego selera 

3-4 średniej wielkości  ogórki gruntowe

1 duża marchew

1/2 białego grejpfruta

2 cm imbiru

opcjonalnie: 1 łyżeczka sproszkowanego młodego jęczmienia

Oczyszczone i podzielone  na mniejsze kawałki owoce oraz  przekładamy kolejno do wyciskarki/sokowirówki. Sok mieszamy. Opcjonalnie  dodajemy do niego sproszkowany jęczmień. Najlepiej wypijać go minimum 20-30 minut przed posiłkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena