poniedziałek, 6 lutego 2017

Naturalne słodycze..miód




Ostatnio życie osładzałam sobie naturalnymi słodyczami, miodem pochodzącym z okolic Braniewa.

Kiedy spróbowałam kilku łyżeczek miodu zakochałam się w ich smaku! Naprawdę nie jadłam wcześniej tak przepysznego gryczanego,lipowego  i nawłociowego! To była przysłowiowa petarda! Nowością dla mnie i bliskim były miody z kakao- też coś cudnego, aksamitny, kremowy, naprawdę wart spróbowania oraz druga nowość miód z cynamonem- dla fanów cynamonu,to obowiązkowy produkt na liście.
Mój mąż najbardziej chętnie sięgał po gryczany, lipowy oraz spadziowy...a nasz słodki szkrab chyba kakaowy i lipowy:)

Czy wiecie, że pszczoła robotnica żyje przeciętnie zaledwie od 25 do 35 dni ? Królowa żyje do 5 lat i codziennie składa ok. 3000 jajeczek.


Postaram się aktualizować wpis jeśli chodzi o przepisy, bo na pewno pojawi się kilka słodkich potraw z ich użyciem:)









Edit: A tutaj kilka moich propozycji na wykorzystanie miodu 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena