poniedziałek, 13 lutego 2017

Migdałowy pudding ryżowy z czarnym bzem

 

  Mam dla Was kolejną  propozycję na pyszne śniadanie. Idealne do przygotowania w leniwy poranek, kiedy możemy cieszyć się spokojnym jedzeniem. Mleczko migdałowe, możecie zastąpić innym ulubionym. Dżem sprawia, że pudding nie jest mdły a dodatkowo dostarczamy naszemu organizmowi porcję witamin.

Migdałowy pudding ryżowy z czarnym bzem

1/2 szklanki białego ryżu np. do risotto albo jaśminowego
0,3l mleczka migdałowego
0/2 l mleka 3,2%
1 łyżeczka masła/oleju kokosowego
1 łyżeczka miodu
dodatkowo:
3-5 łyżek dżemu 100% czarny bez

Mleka wlewamy do rondelka z grubym dnem i dodajemy przepłukany ryż i gotujemy do miękkości i zgęstnienia. Pod koniec gotowania-gdy ryż będzie już miękki, dodajemy miód oraz masło i dokładnie i energicznie mieszamy. Jeśli pudding wyjdzie zbyt gęsty dodajmy trochę mleka. Gotowy deser można zmiksować na gładką masę.
 Gotowy pudding przekładamy do pucharków przekładając na spód i wierzch dżem łowicz

*Jeśli lubicie pudding czekoladowy- możecie dodać zamiast miodu ok 50-60 gram gorzkiej dobrej czekolady.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena