czwartek, 9 lutego 2017

Wyniki konkursu z marką Poltino

Kochani czytelnicy jeszcze raz dziękuję Wszystkim za przyłączenie się do zabawy i przesłanie tak wielu propozycji- z każdym konkursem przybywa odpowiedzi co mnie bardzo cieszy.

Mam już dla Was wyniki- należą Wam się również raz jeszcze najszczersze przeprosiny za tak długie oczekiwanie na wyniki- jednocześnie dziękuję za wszystkie maile, wiadomości i komentarze.,
Ehhhh czasem chyba nie warto niczego planować, bo rzeczywistość może być zupełnie inna niż sobie założymy. No dobrze koniec gadania, czas na zwycięzców:) 

 

 

 Pierwsze miejsce i zestaw produktów marki Poltino i komplet patelni otrzymuje:
Rafi  (raf.....aw@interia.pl)

Drugie miejsce i zestaw produktów marki Poltino  otrzymuje:

Wiola ( wiola.....84@interia.pl)


Aby wynagrodzić Wam tak długie oczekiwanie na wybór zwycięzców, mam dla Was jeszcze nagrody niespodzianki ufundowaną przeze mnie- będzie to drobny upominek, ale mam nadzieję, że choć na chwilę na twarzy nagrodzonej osoby pojawi się uśmiech:) 

MirkaWu
wawrzyniakmirka@gmail.com

oraz 

Angelika

angelika...@op.pl

 Dziękuję Wszystkim za udział w konkursie, i czekam na Wasze dane adresowe.  Marce Poltino dziękuję za ufundowanie nagród, a  firmie Mucha Nie Siada za wszelką pomoc w jego organizacji.

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena