czwartek, 5 stycznia 2017

Sok burakowo-owocowy z błonnikiem witalnym




Dziś mam dla Was kolejną porcję witamin:)) Przepyszny sok owocowy z buraczkiem. Aksamitny w smaku i o pięknym, głębokim kolorze. Spróbujcie koniecznie.

Sok burakowo-owocowy z błonnikiem witalnym


  2-3 duże soczyste  jabłka


1 burak ćwikłowy średniej wielkości


kawałek korzenia pietruszki (1/2 małej pietruszki)


1 duży banan

3 średniej wielkości gruszki

1/2 cytryny

1/2 mango


1 łyżka błonnik witalnego


Banan blendujemy. Pozostałe oczyszczone i podzielone (jeśli jest tego konieczność) na mniejsze kawałki owoce i warzywa  przekładamy kolejno do wyciskarki/sokowirówki. Do tak przygotowanego soku dodajemy purre bananowe i całość mieszamy albo jeszcze raz blendujemy -1-2 strzały. Do gotowego soku dodałam błonnika witalnego. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena