sobota, 7 stycznia 2017

Konkurs z marką Poltino-ostatnie dni

Przypominam Wam i zachęcam raz jeszcze wszystkich do udziału w konkursie organizowanym z marką Poltino.Macie czas jeszcze do jutra. Wszystkie Wasze komentarze zostaną opublikowane tuż po zakończeniu konkursu.

Wszystkie informacje znajdziecie  tutaj. Przypominam że każdy z Was może zgłosić aż trzy propozycje (wyłącznie pod wpisem konkursowym z  01.01.17r),każdą w oddzielnym komentarzu- pozostawiając namiary do siebie -imię/nick oraz chociaż częściowy mail np. kuch........ity@gmail.com

Zadanie jest proste i przyjemne, nie zapominajcie tylko o wymienieniu przynajmniej jednego produktu sponsora używając nazwy "np Maliny Poltino, Krem z białych warzyw Poltino.
Wszystkim życzę powodzenia i 3mam kciuki!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena