środa, 13 lipca 2016

Sok z czerwoną porzeczką




To już kolejna edycja naszego wspólnego kociołkowego gotowania. Tym razem na "tapetę", wzięłyśmy porzeczki i to z nimi przyrządziłyśmy nasze potrawy.U mnie o tej porze królują różne soki czy koktajle i właśnie taki przepis przygotowałam na tę okazję.



Sok owocowy z czerwoną porzeczką


1 szklanka czerwonych porzeczek
1 szklanka malin
3 brzoskwinie/morele
1 banan
2 duże soczyste jabłka
1 łyżka otrębów owsianych
1/3 małego buraczka

Warzywa i owoce oczyszczamy i dzielimy na mniejsze części. Kolejno przekładamy do wyciskarki wolnoobrotowej. Do soku możemy dodać jakiś super food np. nasiona chia,ostropestu,otręby owsiane czy błonnik witalny.

W tej Edycji kociołka udział wzięły: 


3 komentarze:

  1. porcja zdrowia i smaku;) Piękny ma kolor ten sok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba witaminowa, idealna na dzisiejszy deszczowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szklanka pełna zdrowia i smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena