poniedziałek, 4 lipca 2016

Ciasteczka podwójnie czekoladowe


Dziś mam dla Was kolejne pyszne słodkie co nieco. Robi się je błyskawicznie a smakują naprawdę wybornie:) Szczerze polecam.

Ten przepis, to jedna z moich kilku propozycji, jakie znajdziecie w najnowszym wydaniu magazynu AROMAT


Ciasteczka podwójnie czekoladowe

1małe jajo
200 g masła
1/2 szklanki krupczatki
1 i 3/4 szklanki mąki pszennej
1/2 szklanki drobnego  cukru
1/3 szklanki kakao
1/2 szklanki groszków czekoladowych
40 g rozpuszczonej mlecznej czekolady
1/2 szklanki drobno pokrojonych orzeszków ziemnych
Masło ucieramy wraz z cukrem do białości. Następnie wbijamy jajo i dalej miksujemy. Stopniowo dodajemy pozostałe sypkie składniki i miksujemy.Do ciasta dodajemy czekoladę, groszki i orzeszki i całość dokładnie łączymy. Ciasto powinno być plastyczne. Z ciasta wyrabiamy małe kuleczki wielkości orzecha włoskiego, które następnie lekko ugniatamy i dodatkowo na każdym ciastku za pomocą widelca odciskamy wzór.


 Gotowe ciasteczka przekładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni,  na około 12-14 minut.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena