poniedziałek, 29 lutego 2016

Sok jabłkowo- marchwiowy z młodym jęczmieniem




Od jakiegoś już czasu, rośnie popularność  zielonego  jęczmienia. I dobrze, bo jest to produkt, który jest łatwo dostępny. Do jego głównych cech należy wysoka wartość odżywcza oraz zdrowotną, między innymi dlatego, że zawiera dużo witaminy C, beta-karotenu oraz aminokwasów egzogennych. Dzięki wysokiej zawartości błonnika, wspomaga pracę jelit oraz wykazuje właściwości odchudzające.

 Ten jak i wiele innych moich  przepisów oraz pozostałych osób, znajdziecie w najnowszym numerze magazynu AROMAT.

Sok jabłkowo- marchwiowy z młodym jęczmieniem

 

6 jabłek winnych, soczystych

1 pomarańcza

1 marchew

1/2 cytryny

2 cm imbiru

1 łyżeczka sproszkowanego młodego jęczmienia

Oczyszczone i podzielone  na mniejsze kawałki owoce oraz  przekładamy kolejno do wyciskarki/sokowirówki. Sok mieszamy i dodajemy do niego sproszkowany jęczmień. Najlepiej wypijać go minimum 20-30 minut przed posiłkiem.

1 komentarz:

  1. Eliksir zdrowia :) Pijam czasem sok marchwiowo-jabłkowy, ale nie wzbogacałam go jeszcze młodym jęczmieniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena