poniedziałek, 22 lutego 2016

Pasta jajeczna z makrelą



Dziś mam dla Was coś na szybko, idealne w okresie postu. Pasta z makreli- idealny dodatek do pieczywa. Polecam Wam serdecznie

Pasta z makreli i z jajem


1 duża makrela
2-3 duże jaja ugotowane na twardo 
szczypta pieprzu świeżo mielonego
mały pęczek szczypiorku i pietruszki
1-2 łyżki majonezu
ew. sól do smaku

Makrelę oddzielamy od ości i rozdrabniamy- ja robię to po prostu widelcem. Jaja ścieramy na tarce na grubych oczkach. Zieleninę drobno szatkujemy. Dodajemy pozostałe składniki, dokładnie mieszamy i doprawiamy do smaku. Podajemy np. z bagietką/krakersami itp.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena