środa, 17 lutego 2016

Maślane ciasteczka z serduszkiem



Dziś mam dla Was kolejną propozycję na słodkości, które nie dość że można przygotować w kilka chwil, to dodatkowo są idealnym pomysłem na prezent dla kogoś kochanego.

Ten jak i wiele innych moich i koleżanek przepisów, znajdziecie w najnowszym numerze magazynu AROMAT



Maślane ciasteczka z serduszkiem

130 gram mąki pszennej

50 gram mąki krupczatki

100-120 gram masła

1/3 szklanki pudru

2 żółtka

Ziarenka z połowy laski wanilii/kilka kropel ekstraktu z wanilii

Z podanych składników wyrabiamy gładkie, elastyczne ciasto. Jeśli jest za suche dodajemy masło, jeśli zbyt klejące podsypujemy mąką. Wstawiamy do lodówki na około 30 minut. Po tym czasie ciasto wałkujemy na grubość ok 4 mm  i foremką u mnie ze stempelkiem wycinamy pożądane kształty. Pieczemy w piekarniku nagrzanym do ok. 180 stopni ok. 7-8 minut. Po wystudzeniu ciastka pudrujemy.

2 komentarze:

  1. Patrząc na te ciasteczka przypominają mi się czasy dzieciństwa :) Razem z babcią i mamą takie robiłyśmy :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają mega apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena