czwartek, 29 czerwca 2017

Kalafiornica-wegańska a'la jajecznica z kalafiora





Dziś mam dla Was pomysł na przepyszne wegańskie śniadanie. Kalafiornicę – czyli taką a’la jajecznicę z kalafiora, odkryłam w czasie stosowania  postu dr. Dąbrowskiej. Jest naprawdę smaczna, a po dodaniu czarnej soli która dzięki siarkowemu posmakowi przypomina jajeczny smak naprawdę wspaniale smakuje i przypomina tradycyjną  jajecznicę.

 Kalafiornica-wegańska a'la jajecznica z kalafiora 

 


¼ ugotowanego kalafiora

Szczypta kurkumy

Sól najlepiej czarna kala-namak

Pieprz do smaku

Szczypiorek ok 2 łyżek

Kalafior  rozdrabniamy widelcem.  Patelnię podlewamy wodą i przekładamy kalafior i dodajemy przyprawy. Dusimy całość chwilę. Pod koniec dodajemy szczypiorek. 



*Jeśli nie mamy czarnej soli, użyjcie taką do jakiej macie dostęp, chociaż czarna naprawdę podkręca smak:)

4 komentarze:

  1. Lecę próbować! Jestem na poście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie daj znać jak smakowało:)

      Usuń
  2. Wyglądała bosko, muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena