piątek, 9 czerwca 2017

Sałatka z makaronem i kabanosami



Dziś mam dla Was pomysł na szybkę sałatkę  makaronem.To idealna propozycja na letnie imprezy albo do zabrania na piknik.




Sałatka z makaronem i kabanosami

100 gram ugotowanego makaronu u mnie Lubella mini rurki
1/2 małego opakowania kabanosów
 2 kapusty pak choi 
1/2 puszki kukurydzy
2 ugotowane na chrupko marchewki pokrojone w kostkę
1/2 puszki groszku zielonego
1/2 puszki czerwonej fasoli
1 saszetka oleju z suszonymi pomidorami czosnkiem i bazylią 
1 duży ząbek czosnku
2-3 ogórki kiszone pokrojone w kosteczkę
1 mała cebulka drobno uszatkowana.

Makaron gotujemy al dente odsączamy i studzimy. Warzywa z puszki odsączamy, pozostałe kroimy drobno. Czosnek przecieramy przez praskę (ja używam do tego mini tarki i na niej po prostu ścieram). Mieszamy z olejem. Sałatka smakuje najlepiej po minimum 1 godzinie gdy smaki się przegryzą. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena