czwartek, 22 czerwca 2017

Sok odżywczo-witalny





 Dziś mam dla Was kolejny pyszny i zdrowy sok. Idealny dla osób na diecie czy poscie dr. Dąbrowskiej. Jeśli nie lubicie takich wytrawnych smaków, do soku możecie dodać również jabłko.

Ten jak i inne przepisy, znajdziecie w najnowszym numerze
Magazynu Aromat. 

Sok odżywczo-witalny

2-3 soczyste, czerwone pomidory


1 buraczek ćwikłowy


1duża czerwona  papryka


½ małego ogórka szklarniowego

Oczyszczone i podzielone  na mniejsze kawałki warzywa przekładamy kolejno do wyciskarki/sokowirówki.  Sok doskonale smakuje delikatnie schłodzony. Można do niego dodać odrobinę świeżo zmielonego pieprzu i soli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena