wtorek, 26 maja 2015

życzenia dla wszystkich mam

Dziś najpiękniejsze święto wszystkich mam. Z tej okazji wszystkim mamom życzę dużo zdrowia dla nich i dla ich dzieci- bo to co najbardziej smuci mamy to bezsilność gdy chorują jej dzieci-teraz to wiem i rozumiem.



Drogie mamy, życzę Wam aby każdy dzień przynosił Wam radość, poczucie bezpieczeństwa, miłości od bliskich i życzliwości ludzkiej. Niech na Waszych policzkach nigdy nie płynie łza będąca powodem cierpienia, bólu, bezradności i wszelkiej krzywdy... niech płyną tylko łzy  radości i wzruszenia.

Moim mamom- Helenie i Marcie (od męża), życzę tego samego i abyście zawsze były ze mnie i z pozostałych dzieci dumne. 

P.S. To pierwszy rok kiedy i ja obchodzę to święto:) To wspaniałe uczucie być mamą.. życzę wszystkim kobietom, które pragną mieć maleństwo aby również mogły cieszyć się macierzyństwem i  usłyszeć to piękne słowo mama.




1 komentarz:

  1. Bardzo fajny post:)
    Ładnie napisane:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj: KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena