piątek, 13 września 2013

Pieczona kukurydza z dipem czosnkowym



Na straganach pełno pięknych wyrośniętych kukurydzy, moje "stety" lub niestety nie wyrosły tak bujnie, za to są mega smaczne- tym bardziej, że nie wspomagałam ich wzrostu żadnymi nawozami. Tą pyszną przekąskę przygotujecie” w między czasie”- bo tak naprawdę robi się sama. Maślany słodko-słony smak kukurydzy przełamuje delikatny sos czosnkowy.

 Pieczona kukurydza z dipem czosnkowym

składniki:

2-3 młode kukurydze


1/3 kostki masła


Sól morska świeżo mielona


1 Party DIP Czosnkowy Prymat


2 łyżki jogurtu naturalnego


2 łyżki wody


3 łyżki majonezu



Świeże zioła: koperek i  pietruszka

Sos mieszamy z wodą do połączenia składników- następnie dodajemy majonez i jogurt i całość dokładnie mieszamy. Oczyszczoną kukurydzę dzielimy na  kawałki. Każdą smarujemy masłem (dokładnie z każdej strony)  i oprószamy solą. Układamy na blaszce i podlewamy odrobiną przegotowanej wody. Wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 170 stopni
( z termoobiegiem) i pieczemy ok. 20-25 minut.
Sos podajemy do pieczonej kukurydzy którą przed podaniem posypujemy ziołami.


2 komentarze:

  1. Ale mnie kusisz z samego rana, Marlenko, ja uwielbiam taką kukurydzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi za mną kukurydza od jakiegoś czasu, więc chyba muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena