poniedziałek, 18 czerwca 2012

Ślimaczki

Ślimak ślimak pokaż rogi:)) Te ślimaczki na pewno przypadną do gustu tym, którzy prawdziwego ślimaka by nie tknęli:)) Właśnie - mam puszkę ślimaków- ale nimi zajmę się kolejnym razem- bo szczerze powiedziawszy jakoś obawiam się ich smaku.. ale trzeba będzie spróbować. Wracają do dzisiejszego przepisu- idealna szybka przekąska:)) a przy tym pięknie się prezentuje:)


 Składniki




  • 2 szklanki mleka
  • 1 szklanka wody lekko gazowanej
  • 1 jajo
  • szczypta soli
  • 1 łyżka oleju
  • 0,5kg mąki (jeśli ciasto będzie za rzadkie dodać mąki jeśli za gęste dodać wody)
  • 100g pomidorów suszonych
  • mały pęczek szczypiorku
  • 15 dag szynki(opcjonalnie może być łosoś wędzony)
  • Opakowanie sera Hochland biało czerwonego
  •  
  • Sposób przygotowania: Z mąki,jaja, płynów, oleju i szczypty soli przygotować ciasto naleśnikowe. Smażyć cienkie naleśniki.
    Na przestudzone naleśniki nakładać naprzemiennie warstwy poszczególnych składników (zaczynając od brzegu posmarować fragment serkiem z pomidorami, następie serkiem śmietankowym i tak do kolejnego brzegu). Później na przygotowane naleśniki nakładać na zmianę warstwę szynki, szczypiorku, pomidorów. Zwinąć w rulon. Odstawiamy na godzinę do lodówki.


  • Przed podaniem kroimy na centymetrowe plasterki i układamy na talerzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena