środa, 13 czerwca 2012

Słodkości na Euro

Kolejna słodka propozycja aby umilić sobie oglądanie meczu- prosto słodko smacznie:))Niech emocje będą mega  słodkie:))


Składniki:

2 tabliczki białej czekolady
barwnik spożywczy- czerwony
brokat purpurowy spożywczy.

Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej.Możemy rozpuścić w mikrofali ale w temperaturze nie wyższej niż 40 stopni.Podzielić na 2 porcje. Do jednej dodać barwik spożywczy. Ja użyłam silikonowych foremek kwiatków i serduszek.

Aby przygotować kwiatki- na dno wyłożyłam drobina czerwonej czekolady- odstawiłam na 2-3 minuty do zamrażarki. Następnie wylałam warstwę białej czekolady- odstawiłam do zamrażarki na 5 minut i zalałam warstwą czerwonej(nie zapomnijmy o wcześniejszym zamocowaniu patyczków).

Aby przygotować serca- najpierw wylewamy pierwsze serduszko--uważając aby czekolada nie wypłynęła na kolejne. Ustawiamy na czymś pochyłym i czekamy aż zastygnie- następnie wylewamy drugą porcję białej czekolady. wyrównujemy i wkładamy do lodówki. Schłodzone zdobimy brokatem. Wyjmujemy i ......słodko kibicujemy naszej reprezentacji.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena