piątek, 9 lutego 2018

Walentynkowe Ciasteczka z wanilią


Pyszne aromatyczne waniliowe ciasteczka.  Pięknie zapakowane mogą być miły upominkiem dla naszych bliskich.
Przepis na te urocze ciasteczka, idealne na prezent na zbliżające się Walentynki znajdziecie w naszym najnowszym wydaniu @Magazyn Aromat

Ciasteczka z wanilią


200 g masła

200 g krupczatki

100g mąki pszennej

 2 żółtka

 80 g cukru pudru

Miąższ z 1 laski wanilii

 Opcjonalnie- gdyby ciasto było za suche 1 łyżka kwaśnej śmietany   



Z podanych składników wyrabiamy szybko gładkie ciasto i odstawiam na ok. 60 minut do lodówki. Po tym czasie ciasto rozwałkowujemy na grubość ok.  4 mm i wykrawaczką wycinamy odpowiednie  kształty. Ja użyłam do tego foremki z ozdobnym stempelkiem. Ciasteczka pieczemy w temperaturze ok 180 stopni Celsjusza, przez ok. 5-7 minut. Ciasteczka przed podaniem oprószamy pudrem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena