czwartek, 8 lutego 2018

Koktajl szpinakowo- grejpfrutowy z truskawkami



Czy jest lepszy sposób na przywołanie wiosny, aniżeli poprzez potrawy które tworzymy w naszych kuchniach? Chyba nie. Taki koktajl to bomba witamin, możecie go wzbogaci o dodatek jakiegoś super foods, ja na razie ze względu na dosyć restrykcyjne żywienie, muszę ograniczyć dodatki ulubionych składników, ale  z drugiej strony to idealna propozycja dla osób na poście warzywno- owocowym (Dla osób na poście Dąbrowskiej -pamiętajcie, żeby nie przeholować z ilością truskaweczek ograniczcie ich ilość do maksymalnie 3-4).


 Koktajl szpinakowo- grejpfrutowy z truskawkami

Duża  garść młodego szpinaku 
 sok wyciśnięty z połowy białego grejpfruta
3-4 truskawki (1 do dekoracji) u mnie Poltino
100-150 (w zależności od konsystencji jaką lubicie) wody
1/2 jabłka kwaśnego

Szpinak przepłukujemy. Jabłko kroimy w mniejsze cząstki . Wszystko przekładamy do blendera  kielichowego/ albo rozdrabniamy po prostu  blenderem. Gotowy koktajl przelewamy do szklaneczek i dekorujemy kawałeczkami truskawki.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena