poniedziałek, 16 listopada 2015

Wyniki Konkursu z Lubellą

 
 Wiem, że musieliście poczekać trochę dłużej na wyniki konkursu, ale nie miałam na to wpływu,  zdrowie najważniejsze.

Muszę przyznać, że z każdym konkursem coraz ciężej o wybór zwycięzców bo za każdym razem przybywa jeszcze więcej zgłoszeń- z czego się cieszę.

Przykro mi tylko, że nie mogłam nagrodzić większej ilości osób, mam nadzieję, że przyłączycie się do zabawy w kolejnych konkursach... które wystartują już niedługo:)

I na przyszłość proszę czytajcie dokładniej zasady konkursu, ponieważ pojawiły się również zgłoszenia które, nie spełniały zasad:(

A teraz czas na zwycięzców:

Proszę o dane do przesyłki od Pań:
 

Marty M. m..........marta@gmail.com

oraz Magdaleny m......94@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena