czwartek, 12 marca 2015

Mini pączki na serku homogenizowanym



Są takie dni kiedy szybko chciałoby się sięgnąć po coś słodkiego, wykonanie tradycyjnych pączków trochę trwa, więc szczególnie wtedy  polecam zrobić te szybkie mini  pączki na bazie serka homogenizowanego.
Podobne pączki, z tym że z wykorzystaniem serka ricotty znajdziecie tutaj (osobiście wolę jednak te na bazie ricotty).


Mini pączki na serku homogenizowanym




Składniki:

300 g serka homogenizowanego waniliowego
3 jajka
1,5 szklanki przesianej mąki pszennej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
kilka kropel ekstraktu z wanilii
1 łyżeczka cukru waniliowego
szczypta soli

Dodatkowo:
puder do dekoracji
olej do głębokiego smażenia
  1. Do misy wykładamy serek i jaja i całość mieszamy trzepaczką rózgową. 
  2. Dodajemy pozostałe składniki i dokładnie mieszamy.
  3. W szerokim  garnku/rondlu  rozgrzewamy olej (do temperatury 175ºC).
  4. Za pomocą dwóch łyżek formujemy pączki. Na jedną nabierałam ciasto a drugą zanurzaną każdorazowo w oleju "zgarniałam" wprost na rozgrzany olej porcję ciasta. 
  5.  Smażymy kilka minut  do złotego koloru.
  6. Usmażone pączki można obtoczyć w cukrze, albo czekoladzie .

źródło przepisu 

1 komentarz:

  1. takie właśnie pączki lubię lub z dodatkiem twarogu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena