środa, 5 grudnia 2012

W oczekiwaniu na Mikołaja.. piszę do niego list:)

zdjęcie ze strony :http://www.interklasa.pl/portal/dokumenty/ue005/mikolaj1.html


Jak każda grzeczna (nie mylić grzeszna) osoba.. czekam dziś na Mikołaja:))Tak, tak, wierzę, jak zresztą co roku że uda mi się go ujrzeć:))I nie piszcie mi tu, że kogoś takiego nie ma:)


P.S. List napisałam już dawno mam nadzieję że dotarł, pomimo, że cały czas leży w mojej szafce:)

Gdybyś jednak Kochany Mikołaju miał jakieś wątpliwości co to miało być to pamiętaj, że nie pogardzę np:
  * Książkami- zwłaszcza kulinarnymi:)) Może być o dekorowaniu tortów, muffinek- ale innymi też nie pogardzę
  *Maszynkę do makaronu-
   * Ekspres do kawy bo stary poszedł już na rentę (nie tylko na emeryturę)
   * Nie pogardzę też bielizną
    * Może jakieś foremki do pieczenia?- Jak coś  upiekę to się podzielę i pochwalę:)
    * A gdybyś budżet miał solidny albo masz jakieś dofinansowanie to poproszę o bilet do Włoch i opłacenie warsztatów kulinarnych:)))

To tyle :)) Wypisałam dużo moich marzeń..abyś miał z czego wybierać:)))
Poza tym uwielbiam niespodzianki:)

A i tak jak mówiłam jak trzeba nauczę się jakiegoś  wierszyka czy jakiejś piosenki:)

Pozdrawiam:))

Drogi, Święty Mikołaju,
co przychodzisz prosto z raju
i dla dzieci gwiazdkę masz,
powiedz co mi dzisiaj dasz?
Ja pamiętam, w zeszłym roku,
przyszedłeś do nas o zmroku,
miałeś z sobą mnóstwo rzeczy
i wszystko dla grzecznych dzieci.
Więc przez cały roczek długi,
długi tak jak droga mleczna
czekałam na ciebie kochany
i starałam się być grzeczna.
A gdy dziś tu jesteś z nami
i podarki z sobą masz,
choć drobiażdżek daj dla Marlenki
by radosną miała twarz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena