czwartek, 15 września 2016

Koktajl pomarańczowo-migdałowy




Koktajle uwielbiam robić i z przyjemnością po nie sięgam. Ten podobno ma swoje korzenie w kuchni peruwiańskiej, więc dziś pakujemy walizki i ruszamy w podróż, no dobrze póki co tylko kulinarną. 

P.S. Musiałam przejrzeć ostatnie wpisy bo byłam przekonana, że ten post ostał już opublikowany:)

Koktajl pomarańczowo- migdałowy

0,5 l migdałowego napoju ryżowego
1 duża/2 mniejsze wyfiletowane pomarańcze
1/2 łyżeczki lucumy
1/2 łyżeczki maca
2 łyżeczki chia
po szczypcie kurkumy i cynamonu
1 łyżeczka soku z cytryny
Wykonanie. Pomarańcze rozdrabniamy za pomocą blendera i łączymy z napojem ryżowym. Dodajemy pozostałe składniki i całość dokładnie mieszamy. Odstawiamy na ok 30 minut do lodówki. 


Inspiracja znaleziona tutaj 

1 komentarz:

  1. Ale dobrze, że dziś niedziela, a ja trafiłem na taki koktajl :) Właśnie chodziło mi coś takiego po głowie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena