wtorek, 27 października 2015

Słodkie kosteczki "truposzki"





Dziś mam dla Was kolejną propozycję na słodkie przekąski dla tych którzy świętują Halloween.
Słodkie kosteczki są świetną propozycją na zaskoczenie gości, zwłaszcza tych najmłodszych.

Więcej propozycji na przysmaki w klimacie Halloween znajdziecie w najnowszym numerze magazynu AROMAT

 Słodkie kosteczki "truposzki"

½ opakowania paluszków dla dzieci (najlepiej  bez soli)


Ok. 1 opakowanie pianek mini marshmallows*



1 tabliczka białej czekolady, rozpuszczamy w kąpieli wodnej

Paluszki łamiemy na pół i na każdy z brzegów wbijamy po jednej piance. W kąpieli wodnej rozpuszczamy ok. ¾ czekolady po zdjęciu naczynia dodajemy pozostałą ilość czekolady i dokładnie mieszamy. Każdą z kosteczek zanurzamy w płynnej czekoladzie i układamy na pergaminie, bądź na foli aluminiowej i odstawiamy do przestudzenia. 
*Zamiast małych pianek można wykorzystać zwykłe większe, krojąc je wcześniej na mniejsze części. 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena