czwartek, 10 września 2015

Sok owocowy z jabłkiem marchewką i morelą




Za oknem czuć już niestety jesień- ja już tęsknie za ciepłymi długimi dniami, spacerami w słoneczku i naszymi sezonowymi owocami.

Dziś mam dla Was porcję witamin w szklaneczce. Jak ktoś się postara, to właściwie znajdzie jeszcze wszystkie składniki, bo na rynku są i późne odmiany moreli, jeśli nie, przepis zdecydowanie do zapamiętania, a same morele z powodzeniem można zastąpić brzoskwiniami czy nektarynkami.

Sok owocowy z jabłkiem marchewką i morelą

4-5 duże twarde jabłka

6- moreli

2 duże marchwie

1 szklanka malin

1 nektarynka

1 brzoskwinie

1/2 cytryny

1 łyżeczka nasion chia


Wszystkie oczyszczone i podzielone (jeśli jest tego konieczność)na mniejsze kawałki owoce i warzywa  przekładamy kolejno do wyciskarki/sokowirówki. Do tak przygotowanego soku dodajemy łyżeczkę nasion chia, nie jest to obligatoryjny dodatek ale podniesie walory odżywcze tego napoju.
Sok warto aby chwilę odstał po przygotowaniu- wtedy nasiona delikatnie napęcznieją- ok 10 minut będzie ok::)

1 komentarz:

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena