poniedziałek, 7 września 2015

Drugi numer magazynu AROMAT

http://issuu.com/magazynaromat/docs/aromat_jesien
                                                                ( kliknij na zdjęcie)
 
Z nastaniem września, pojawił się nowy numer MAGAZYNU AROMAT, stworzony przez lubelską blogosferę kulinarną oraz osoby które zechciały wzbogacić to wydanie swoimi artykułami.


Na blisko 100 stronach, znajdziecie wiele pomysłów na jesienne dania czy wypieki (w tym moje), dowiecie się jak zmieniają się szkolne stołówki,i dlaczego zdrowe odżywianie dzieci jest tak ważne i jak w fajny sposób podać kanapki milusińskim. Podpowiemy, co ciekawego można przyrządzić z roślin strączkowych,kasz, czym zaskoczyć przyjaciół w Halloween  i jaki jest przepis na pyszne Rogale Marcińskie.
A na chłodniejsze jesienne wieczory polecamy lekturę o darach jesieni, gwiazdorskiej kuchni, ślubie w jesiennym klimacie oraz recenzję lubelskiej restauracji...
 i
resztę znajdziecie w środku:)

Zapraszam do czytania i udostępniania Magazynu swoim bliskim oraz do zaglądania na nasze blogi.
Będzie nam miło, jeśli dacie nam znać jak Wam się podoba nasz najnowszy numer magazynu.

P.S.Na okładce nasza piękna rudowłosa, koleżanka Karina  z Ekscentrycznej Kuchni:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena