sobota, 16 sierpnia 2014

Pomysł na pyszne śniadanie..tosty premium:)

 

 Witajcie po dosyć długiej przerwie. Moja obecność na blogu niestety pewnie znów będzie okrojona,(chociaż będę starała się być tu tak często jak to będzie możliwe),bo w moim, naszym życiu szykują się ogromne zmiany i ostatnie tygodnie upływały na przygotowywaniu się do tego wielkiego wydarzenia które ma nastąpić lada dzień, albo godzina.:)

 

Jakiś czas temu zostałam ponownie zaproszona do współpracy z ZT Bielmar a dokładniej do przetestowania  rodziny margaryn Śniadaniowych, obejmująca trzy produkty: Margaryna Śniadaniowa Klasyczna,  Margaryna Śniadaniowa Premium, Margaryna Śniadaniowa z Masłem.Do pakietu otrzymałam również Atlas kanapek Świata,który stanowił inspirację do tego kanapkowego wpisu.

Zdradzę Wam, że ta pozycja będzie niespodzianką dla dwójki moich czytelników ale o tym  wkrótce:).

Muszę przyznać, że moja wiedza na temat kanapek świata,tego co je się i nazywa kanapkami w innych zakątkach, była dosyć mała, ale to jest właśnie ciekawe w kuchni odkrywanie nowych smaków i poznawanie kultury innych nacji.

Zainspirowana kilkoma pomysłami z książki, postanowiłam, że jedną z margaryn, które otrzymałam, wykorzystam do przygotowania kanapek na ciepło, pysznych chrupiących tostów. 

Do przygotowania tostów, użyłam Margaryny Śniadaniowej Premium, z zawartością ponad 7% prawdziwego masła, co dla tego typu produktów myślę, że jest naprawdę miłym zaskoczeniem, nie spotkałam się z margaryną o takiej ilości masła. Margaryna ma kremową konsystencję, łatwo się rozprowadza i w porównaniu do wielu margaryn dostępnych na rynku  według mnie cechuje się zdecydowanie wyższą jakością (dużo ładniej pachnie, i ma inną konsystencję). Nie będę rozpisywać się nad wyższością masła nad margaryną czy też odwrotnie bo jest to sprawa zupełnie indywidualna, sama uwielbiam masło, ale uważam, że ta margaryna jest godna uwagi, szczególnie dla zwolenników tego rodzaju smarowidła.


Tosty Premium:)


4 kromki pieczywa tostowego
Margaryna  Śniadaniowa Premium do posmarowania kromek 
1-2 pieczarki
1/4 małej cebuli pokrojonej w cienkie piórka
2 plastry szynki
kilka plasterków cienko pokrojonej papryki
2-4 plastry sera do zapiekania (np. mozzarella itp.)
oregano do smaku

Tosty smarujemy z każdej ze stron cienką ilością margaryny. Na 2 kromki nakładamy plastry sera (można tylko jeden plasterek a dla miłośników kanapek na bardzo bogato układamy na wszystkich czterech kromkach).


 Na ser wykładamy pokrojone cienko warzywa i posypujemy oregano. Przykrywamy drugimi połówkami z plastrami szynki. Gotowe kanapki układamy na rozgrzanym tosterze/ opiekaczu do kanapek i ogrzewamy przez kilka minut. Tak przygotowane tosty, można dodatkowo posmarować ketchupem a dla jeszcze większych łasuchów np. majonezem, czy też sosem (np. czosnkowym).

Smacznego.

(Wpis zawierał lokowanie produktów ZT Bielmar)

A Wy lubicie kanapki? Uważacie je za podstawę śniadania, czy raczej coś do przygotowania w ostateczności. U nas królują ostatnio właśnie tosty, a prawdziwym królem w tej dziedzinie jest mój mąż, który łączy ich smaki w naprawdę wysmakowany sposób:) 

Zapraszam Was już jutro, będzie na Was czekać miła niespodzianka:) A w między czasie zastanówcie się nad ulubionymi kanapkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena