poniedziałek, 4 lutego 2019

Ciasteczka kokosowo-budyniowe



Moi kochani, nawet nie wiecie jak tęskniłam za tym miejscem, za robieniem tego co od lat jest moją ogromną pasją. Pamiętajcie, aby nigdy nie pozwolić sobie wmówić, że to co robicie ( o ile nikogo w ten sposób nie krzywdzicie:) jest złe, głupie, bez sensu, róbcie to co kochacie i co podpowiada Wam Wasze serce.
Mam nadzieję, że mimo wszystko jesteście  tu ze mną i pozostaniecie:)) ściskam mocno a póki co podsyłam Wam przepis na pyszne ciasteczka:). 



Ciasteczka kokosowo-budyniowe

120g mąki pszennej
120g masła
60g cukru kokosowego
80g wiórków kokosowych
2 budynie ( proszek) o smaku waniliowym lub śmietankowym (każdy po 40g)
2 żółtka
2/3 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżeczka  ekstraktu z wanilii

dodatkowo do obtoczenia2:

2 łyżki cukru pudru i 1 łyżeczka cukru waniliowego

Zimne masło kroimy na mniejsze kawałki. Dodajemy sypkie produkty oraz żółtka i wyrabiamy szybko gładkie ciasto- początkowo wszystko po prostu siekamy  razem. Gotowe ciasto wstawiamy do lodówki na ok. 60 minut. Ze schłodzonego ciasta odrywamy mniejsze kawałki z których formujemy niewielkie kuleczki, które następnie dokładnie oprószamy w mieszance z cukrów. Gotowe ciasteczka wstawiamy do piekarnika na ok. 175 stopni na ok. 12-15 minut.




1 komentarz:

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena