wtorek, 14 sierpnia 2018

Owsianka jagodowa



Jeśli brakuje Wam pomysłów na zdrowe desery, to ta owsianka to doskonały pomysł zarówno na deser, jak i śniadanie na słodko. Do przygotowania takiej owsianki możecie wykorzystać każde ulubione przez Was mleko-od mleka krowiego po napoje roślinne (migdałowe, kokosowe). Zamiast jagód też oczywiście możecie wykorzystać inne owoce, ja miałam jeszcze zapas jagód w zamrażarce i postanowiłam wykorzystać je do czegoś pożywnego.
Zaletą takiej owsianki jest też to, że możecie ją np. po prostu zalać kilka godzin wcześniej i później tylko dodać owoce, albo przygotować ją tak jak ja na ciepło. 

*(płatki owsiane możecie też zamienić na inne ulubione-np. jaglane)

 Owsianka  jagodowa

 

300 ml mleka krowiego bądź ulubionego roślinnego

ok. 80 g jagód mrożonych (u mnie Poltino) + łyżka jagód do dekoracji

5  łyżek eko płatków owsianych górskich

miód/ syrop z agawy/daktylowy do dosłodzenia


Mleko gotujemy dodając płatki owsiane  i gotujemy do pożądanej miękkości i konsystencji. Na koniec dodajemy jagody oraz słodzidło i mieszamy. Gotową owsiankę jagodową przekładamy do szklaneczki i wykładamy jagody.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena