środa, 4 lipca 2018

Zdrowy deser z truskawek, jabłek i buraczka



Zdrowy deser z truskawek, jabłek i buraczka to idealna propozycja dla tych, którzy lubią sięgać po coś słodkiego, ale jednocześnie stawiają na zdrowe składniki.  Ten pyszny deser może też stanowić idealną przekąskę dla Waszego maluszka. 


Zdrowy deser z truskawek, jabłek i buraczka
Składniki:

200 gramów truskawek (u mnie mrożone Poltino)
300 gramów jabłek
150 gramów startego buraczka czerwonego
miód do smaku 
opcjonalnie 100 gramów ugotowanej kaszy jaglanej  bądź ryżu) można pominąć
szczypta cynamonu

Wszystkie warzywa i owoce podgrzewamy. Buraczki śmiało można zetrzeć na tarce albo przepuścić przez wyciskarkę najlepiej z sitkiem do gęstych soków. można . Całość delikatnie podgrzewamy na małym ogniu. Dodajemy do smaku miód. Na koniec dodajemy kaszę i  miksujemy na gładko. Oprószamy odrobiną cynamonu (oczywiście jeśli nie lubicie możecie pominąć). Ten zdrowy deser jest smaczny zarówno na gorąco jak i na zimno.  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena