wtorek, 31 lipca 2018

Sorbet z mango i nektarynek




 Skoro upały powróciły, warto pomyśleć o jakichś deserach idealnie chłodzących nasz organizm. Mango to owo który uwielbiam a w połączeniu z nektarynkami i odrobiną ziół stworzą niebanalne połączenie.

Sorbet z mango i nektarynek

składniki do przygotowania sorbetu z mango i nektarynek:

 

Miąższ z 2-3 owoców mango
½ kg obranych nektarynek
Sok z 2 dużych  soczystych pomarańczy
Opcjonalnie odrobinę cukru trzcinowego ( ja nie dodawałam)
Polecam dodać odrobinę usiekanych listków  melisy albo mięty
Owoce wraz z sokiem z pomarańczy przekładamy do misy od blendera i całość blendujemy na gładką masę. Tak przygotowany mus owocowy przekładamy do  pojemnika, zamykamy i wkładamy na minimum 1 godzinę do zamrażarki (jeśli owoce wyłożymy do szerszego pojemnika czas mrożenia będzie  szybszy). Po tym czasie owoce warto jeszcze raz zblendować- będą miały bardziej „kremową” konsystencję.  Odstawiamy jeszcze na przynajmniej około godzinę do zamrażarki. Sorbet możecie podać z ulubionymi owocami sezonowymi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena