niedziela, 14 czerwca 2015

Koktajl szpinakowo-owocowy z ciasteczkami.

 

Lato to czas kiedy najchętniej sięgamy po coś co przyniesie nam ochłodę, a w dodatku będzie pożywne. Dziś mam dla Was pomysł za kolejną porcję zdrowia ukrytą w szklaneczce tego koktajlu. Szczerze polecam jako pomysł na szybkie drugie śniadanie. Pomysł na koktajl ze szpinakiem znajdziecie też np tu.

Koktajl szpinakowo-owocowy z ciasteczkami

składniki na 2 duże szklanki koktajlowe:

garść młodego szpinaku 

1 banan średniej wielkości

2 duże nektarynki

szczypta spiruliny (ok 1/4 łyżeczki)

150  ml jogurtu naturalnego (+ ok.4 łyżki do przełożenia w szklaneczki)

200-ml mleka

sok z limonki (do smaku)

miód do smaku (u mnie łyżeczka)/ksylitol

1 łyżeczka nasion chia 

kilka gałązek melisy bądź mięty

Dodatkowo:

garść ulubionych owoców w tym suszonych 

( u mnie pokrojone drobno kiwi, gruszka, brzoskwinia, suszone morele, żurawina,)

2-3 rozkruszone ciasteczka zbożowe


Do wysokiego naczynia wkładamy banana, szpinak, nektarynki, jogurt, mleko i całość dokładnie blendujemy . Na koniec dodajemy chia,  sok z limonki, melisę, i miód (ksylitol) według upodobań smakowych.Na  dno wysokiej szklanki wykładamy łyżkę jogurtu naturalnego, następnie porcje owoców i ciasteczek, kolejną łyżkę jogurtu i wlewamy koktajl.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena