piątek, 15 czerwca 2018

Ciasteczka waniliowe z nadzieniem czekoladowym



 Lubicie piec z dziećmi? Ja uwielbiam, moja córeczka już prawie czteroletnia (sama nie wierzę w to co piszę!) również. I tak ostatnio bawiłyśmy się wspólne pieczenie. Zobaczcie co nam wyszło. Stefi uwielbia wszystko co czekoladowe, i tak powstały te urocze ciasteczka. 


Ciasteczka waniliowe z nadzieniem czekoladowym



1 jajo duże
125 g masła
125 g margaryny Palmy z murzynkiem
3/4 szklanki krupczatki
1 i 3/4 szklanki mąki pszennej
2 łyżki mąki ziemniaczanej
  1/3 szklanki cukru z wanilią
*ok.150 g nadzienia do zapiekania  czekoladowego (mogą być też po prostu gęste powidła) 

Tłuszcze  ucieramy wraz z cukrem na puch. Następnie dodajemy jajo i miksujemy. Dodajemy stopniowo mąki i miksujemy. Ciasto powinno wyjść plastyczne ale nie za mocno zbite. Formujemy z niego kulki wielkości orzecha włoskiego i w każdej kulce robimy wgłębienie kciukiem. Za pomocą rękawa cukierniczego wyciskamy odrobinę nadzienia. Tak przygotowane ciasteczka wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni i pieczemy ok 12 minut. 






Palma - zróbmy coś dobrego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena