sobota, 26 maja 2018

Wegańska zupa z brokułami i brukselką

 
Tą zupę bardzo często gotowałam sobie w trakcie postu dr. Dąbrowskiej. Jest naprawdę smakowita. Dla osób które chcą mieć ją w wersji bardziej treściwej można dodać np. kaszę pęczak.
 
Wegańska zupa z brokułami  i brukselką

1/2 brokuła i taką samą ilość kalafiora
 

1 marchewka średniej wielkości

1 pietruszka średniej wielkości

kawałek selera

  kawałek pora

1 liść laurowy 

2-3 ziarenka ziela angielskiego

 sól himalajska do smaku

pieprz świeżo mielony

 odrobina papryczki  chili

mały pęczek szczypiorku 
koperek

Do garnka wlewamy około 2 litry wody ( w zależności od wielkości warzyw, wody może być więcej, jeśli też będziecie chcieli otrzymać rzadszą zupę, można dodać trochę wody również po ugotowaniu) i dodajemy w pierwszej kolejności  warzywa korzeniowe listek laurowy, i ziele i gotujemy aż warzywa będą już tylko delikatnie twarde i wtedy dodajemy pokrojone na mniejsze części brokuł, brukselkę a pod sam koniec por i zieleninę. Doprawiamy do smaku według uznania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena