wtorek, 5 grudnia 2017

Ciasteczka prezenty



 

Taki prezent ucieszy każdego łasucha i fana czekoladowych łakoci. To też świetny pomysł na upieczenie "prezentu" dla strudzonego ciężką pracą  Mikołaja. 


Ciasteczka prezenty


 

2 surowe żółtka

30 g cukru pudru

50 gramów cukru trzcinowego Diamant

180 gramów mąki pszennej

40 gramów kakao gorzkiego

40 gramów mąki krupczatki

220gramów  masła

1 łyżka kwaśnej śmietany

1/3 łyżeczka mielonych goździków

1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

Z podanych składników wyrabiamy szybko gładkie ciasto i odstawiam na ok. 60 minut do lodówki. Po tym czasie ciasto rozwałkowujemy na grubość ok. 4 mm i wykrawaczką wycinamy odpowiednie  kształty. Ja użyłam do tego stempla z wzorem prezentu. Ciasteczka pieczemy w temperaturze ok 180 stopni Celsjusza, przez ok. 5-7 minut. Przed podaniem  możemy oprószyć je pudrem. 



Wpis bierze udział w konkursie #cukiertrzcinowy, #syroptrzcinowy, #diamant

Złocista Kuchnia Diamant


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena