poniedziałek, 6 listopada 2017

Cake festival Poland 2017 (Katowice)



Praca Magdaleny Komorowskiej, u której już trzykrotnie zdobywałam wiedzę z zakresu cukiernictwa.

W połowie października, w Katowicach, miało miejsce nie lada wydarzenie dla fanów cukiernictwa. Cake festival Poland to już druga edycja cieszącego się dużą popularnością spotkania.


Ja do Katowic trafiłam z rodzeństwem Kuciów (mam nadzieję, że właściwie odmieniam Wasze nazwisko:) ze Szkoły Artystycznej Wiesława Kuci.

W trakcie trwających od soboty do niedzieli pokazów można było podziwiać prace w kilku kategoriach m.in.- ciasteczka, babeczki, figurka mała/duża, tort okolicznościowy/ weselny bukiety kwiatowe.


                            Zwycięska praca Cake Festivalu






                                       Praca Magd Komorowskie
                                       Praca Zuzy (Gliko)

                                Praca Martynki (PiernikoMania)





Nie zabrakło również kategorii dla dzieci- chociaż przyznam szczerze w niektóre prace było aż ciężko uwierzyć że autorem jest kilku czy kilkunastoletnie dziecko.   








Uczestnicy walczyli o prestiżowe tytuły mistrzów w swoich kategoriach jak i o cenne nagrody. W trakcie tego wydarzenia, nie mogło oczywiście zabraknąć pokazów dekoratorów nie tylko z Polski ale i z zagranicy. 








Przepiękny pierniczek  od Martynki
"Słodcy fanatycy" mogli też dokonać zakupów akcesoriów i produktów cukierniczych na stoiskach wystawców (ehh.. ja oczywiście zagubiłam jedną z toreb z zakupami:(





Cieszę się, że mogłam też spotkać wiele koleżanek a wśród nich m. in. Martynkę z Piernikomani, Madzię,  Zuzę z Gliko oraz dziewczyny z Mistrza Branży.

Brawo dla organizatorów- to była naprawdę świetna impraza.. mam nadzieję, że do zobaczenia za rok:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Jeśli chcesz zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku- https://www.facebook.com/KuchniaMarlenity?ref=hl . Pozdrawiam Marlena